The Stars Look Very Different Today

Som to dråper vann?

Stjernene er fra Hubble-teleskopet. Musikken er litt moro, litt passende. Litt. Er jo allerede i space n’ stars n’ masse sminke-modus med bildene, så da er David Bowie på kanten til relevant.

8 responses to “The Stars Look Very Different Today

  1. // Så koselig skrevet! Takk:>

  2. Dust, JEG skulle lage stjernebilde:p Portrett av ei som heter Startine men egentlig Martine, men Startine.

    ^^

    Det ble veldig fiiint!

  3. Veit du, her en dag sa jeg lol, og meinte det. Folk rundt meg stoppa opp med å prate, også ble vi enige om at nå måtte vi skjerpe oss. Kleeeint.
    (Et av mine favorittord om dagen btw.)

    • Alle sier kleint her og. Jeg har ikke starta med det.
      Lol burde akspteres!
      sjææmpelol!
      lolkær
      lolsang

      lol passer så bra til så mye

      <3 <3 <3
      null skjerpings!

      • Kleeeint. Piiinlig. Alle slike ord er flittig brukt. Lolkær tror jeg er det eneste ordet med lol i som jeg kunne akseptert om jeg hadde sagt det sjæl. Er litt fint.

Legg igjen en kommentar

