So I Herd This Webcam Pose Is Hawt

Det fine med å ha en mac er at man alltid har et webcam å leke seg med. HIGH RES PIX PLOX! (Som igjen gir meg muligheten til å posere sinnsykt troverdig som gangsta. Peace.) Ja, men nei, men ja det du. Jeg fatter ikke hvordan jeg noen gang skal klare å bli ferdig med å pakke til Sri Lanka. Burde vel vært klar innen i morgen, ettersom stresshelvete begynner fredag og vi drar søndag. Tjæ, det ordner seg vel.

Ellers? UKM som jeg fikk beskjed om å melde meg på, trenger i grunn et bilde fra meg, skal det opplegget funke. Skal man leke fotograf som stiller ut, er det å ha et pokkers bilde halvrelevant. Og snakker man om å leke fotograf med utstilling, er det fritt fram for alle som vil komme hit og velge ut bilder fra Kenya/Uganda som jeg kan stille ut til helga. Har sett meg ihjel på bildene, og tror jeg har gitt opp typ en håndfull ganger pr time når jeg har prøvd. Dagens ungdom, frisk og rask og glad som aldri før. Jaja, snart stikker jeg fra good ol’ Noreg likevel. En måned med dykking, millitærposter å komme gjennom, curry og buddhisme. Æ glær mæ.

Legg igjen en kommentar

