I Become The Distance, I Am The Sober And Irrelevant

Jeg døper herved denne dagen til dagen-hvor-koordinasjon-og-balanse-ble-totalt-avlegs. De lærde strides fortsatt om hvor mange dører, dørkarmer og hjørner jeg har kræsjet inn i gjennom denne dagen, men antallet er fler enn jeg har fingre. Og klokka, den er pokker ikke tre på dagen enda en gang. Har en vag følelse av at huet mitt prøver å fortelle meg at det skorter litt på søvn. Tsch, har da nesten et helt døgn i reisetid fra søndag til mandag som kommer, kan ta inn det tapte da.

Ellers begynner jeg å bli ganske klar for å reise litt igjen, reisementaliteten er på innmars med store skritt. Alt som mangler nå er malariatabletter og hvite klær til mediteringsdagene. Tar’e som det kommer, et eller annet sted må jeg finne noen hvite filler nede på Sri Lanka. Kom forresten på at det er én sykdom nedi der som ingen av oss har tatt vaksine mot, og selv om man blir frisk av den, minskes visst hjernekapasiteten og mentale evner betraktelig. Synes jeg hørte noen si at ingen ville merke forskjell på oss likevel. Deeet. Kan vel kanskje være sant.

4 responses to “I Become The Distance, I Am The Sober And Irrelevant

  1. Rå kule bilder!!
    Haha, klomsete dag?

    • Klarte også å miste et par gafler med mat på fanget under middagen i tillegg til å sneie et ukjent antall dører, så ja, tørr å si at dagen er litt slik : D
      Og takk!

  2. Det er jo ikke så mye som kan bli borte, uansett :)

Legg igjen en kommentar

