So Many Colours Leave Me Blind

Fem bilder skulle vi velge ut til helgens utstilling. (Alle har vel vært på bloggen før.) Nå er de printet, fikset og klare for veggen. Fornøyd? Dunno, er så lei alle disse bildene at jeg kunne brukt hvert bidige til å papercutte meg selv i øya. Eller, så ille er det kanskje ikke. Men føler virkelig at jeg sitter på en bunke med hummer og føkkings kanari her. «Hmm, ute etter å se litt bilder som går forbi de afrikanske stereotypene? Hva med sultende barn, tørke og kadaver?» Hadde jeg vært fjorten hadde jeg unnet meg et lite «LOL» nå. Holder det inne.

Derimot: jeg og Kine-Erica fikk låne to motoriserte rullestoler i dag, og kjørte ned til bygda her med dem for å handle og leve livet. Tror de ikke folkehøgskolekidz er helteite fra før, mistenker jeg at vi fikk satt spikeren godt ned i kista nå. Men jävlar som vi lo da gitt.

5 responses to “So Many Colours Leave Me Blind

  1. Fine bilder.

    OG HALLO! Jeg vil også ha en rullestol som gjør at jeg slipper å gå..

  2. Lånte, eller «lånte»? :P

  3. Lei afrikabilder ja, kjenner meg igjen deeer. synd siden det blir mange fine bilder av sånne fine turer, men nei^^

Legg igjen en kommentar

