Destination: Amaaazing

  • Jeg sitter ikke og er gira på å dra til Sri Lanka nå.
  • Jeg er ikke halvpakket, helstresset og enda meir ladd for tur.
  • Jeg har ikke sittet i en halvtimme og googlet buddhaer for å lage et shitty ut-på-sri-lanka-tur-bilde.
  • Jeg kommer ikke til å bli unaturlig solbrent og rød selv om jeg skal bruke faktor 50.
  • Jeg kommer ikke til å drite meg ut på en av buddha- eller munkereglene.
  • Jeg gleder meg ikke til tur i det heletatt.
  • Alt jeg har sagt til nå er bullshit.
2 responses to “Destination: Amaaazing

  1. God tur <3

  2. -Jeg håper ikke du får en fin tur.

    -Jeg håper ikke du får mange fine opplevelser.

    -Jeg gleder meg ikke til å høre om alt du har gjort.

    -Jeg kommer ikke til å savne deg kjempefælt.

    -Jeg kommer ikke til å bli kjempeglad når du ringer meg på telefonen når du reiser og når du kommer tilbake.

    -Jeg gleder meg ikke til å se deg igjen i vinterferien.

    Klarte jeg det? Alt det jeg skrev nå var bare tull det også, for om du tar bort «ikke» så skjønner du hva jeg egentlig mener. Helt sant! :D

    Vil ikke si god tur helt enda x)

Legg igjen en kommentar

