Norge er fortsatt Norge, ingen tvil.

Tjææ, så var jeg tilbake i Norge igjen. Vært i moderlandet over en uke nå, så er mulig det er på tide med litt bloggings igjen. Tja, hva har skjedd i det siste? Jeg har fått dykkerlappen, spist meg lei på mat med karri og blitt solbrent til et nivå jeg vil kalle latterlig. All in all: gudd tajmz. Kommer litt bilder fra Sri Lanka, strender og allrighte mennesker etterhvert, men det er den bildesorteringa da. Ja.

Norge suser ihvertfall videre i vanlig stil, ingenting nytt etter en måned på tur. Bladde gjennom vg.no i dag, og innså at jeg fortsatt lar meg provosere av gamle, norske nisser. Warum? Neida, de har bare kuppet jomfruhoppet til Anette Sagen i nye Kollen. «Sikkerheten er i høysetet, og derfor setter de mest stabile hopperne utfor først.», sa leder for Kollenhopp, Roar Gaustad. Så de sendte ut Bjørn Einar Romøren i stedet. Ikke bryr jeg meg om skihopp, ikke er jeg noe veldig gira på feministsnakk. Men faen, nå fikk jeg litt lyst til å møte opp i hagen til godeste Gaustad, brenne noen bh’er og brøle sinte protestsanger utenfor kjøkkenvinduet hans. Jeg skal ikke begynne å mase om hvem som er best til å hoppe av Sagen, Romøren eller any given guy, men det er bra flaut når gamle gubber synker ned på nivået til en femåring fordi de ikke får vilja si.

Åh, gode gamle Norge. Savna’ræ.

5 responses to “Norge er fortsatt Norge, ingen tvil.

  1. Romøren er heit da

  2. jeg har ikke brydd meg for fælt, men enig med espen BREDESEN jeg.. :-)

Legg igjen en kommentar

