It’s always do this, do that

Ja, nei, du. Jeg har vel vært i Norge i snart to uker nå. Og saaaatan som jeg klør etter å dra ut igjen. Anywhere. Sittet og sett på stort sett hele Europa med Ida nå, alt fra St. Tropez til Dublin. Er rart hvordan man ikke får reist fra seg når man er på tur en måned, men bare vil ha mer, mer, mer. Drøgz, bare med shitloads mer CO2-utslipp. Tjohei. (Skal jo til Lübeck snart, og Roskilde er godt planlagt allerede. Men det er jo så lite og så fjernt.)

Ellers har jeg forelska meg i et nytt band; Five Finger Death Punch. Max catchy, men jeeezez til lite attraktive mennesker. Metal-folk har liksom enn sånn tendens til å ikke være de deiligste, mest trente og tiltrekkende til tider. Lukker øya og hører på musikk da vett.

2 responses to “It’s always do this, do that

  1. råsskilde blir smær… :-)
    når drar dere til Lübeck?

    • Njæææ. Jeg er ikke helt sikker egentlig, men tror det er neste måned. Tyskland er eksotisk, blir spennende. Heeeeh.

Legg igjen en kommentar

