Headache and yesterday’s make-up

Sykt sliten, bra vondt i hodet og midt oppe i en ball av haremsbukser og hettegenser; jeg går ned for telling om få øyeblikk. Helga? Smuud ‘n støff. Var ute i Stavanger med søde piger i går, og hadde blant annet verdens søteste bestemorvors hos Idas bestemor. Gleder meg til å bli gammel noen ganger, virker bra allright. Stort sett var kvelden bra, bortsett fra kødden på Checkpoint som tusla avgårde med hårbåndet mitt. Kompis, jeg håper du blir impotent i nærmeste fremtid.

Derimot, jeg er en sart folkehøgskolesjel nå. Toleransen for uteliv jeg hadde bygget meg opp gjennom hybelårene mine, er på nullpunktet igjen. Resultat? Ka-ka-ching, solid hodepine i dag. Flaks at i morgen er søndag, også kjent som sovedagen-over-alle-sovedager-hvor-det-er-offentlig-forbud-mot-å-vekke-meg-før-kveldsmat-dagen. G’night!

2 responses to “Headache and yesterday’s make-up

  1. Haha, kul blogg!

Legg igjen en kommentar

