<3

Konban wa! (Som tydeligvis er god aften eller noe i de baner på sushi-språk aka. japansk.) Har tilbragt store deler av dagen i senga med øya fiksa på animeserier, men det er vel ikke slik man sier hvis man vil beholde verdigheten og en allright jeg-er-kul-faktor. Føkkit, det er bra greit å være litt nerd. Vi er fremtiden vett. Og når vi snakker om tid, har min gått satan så fort i det siste. I dag oppdaga jeg bl.a. at jeg hadde hatt kjæreste i tre år, som i grunn er bra mye. Hvis jeg ville, kunne jeg f.eks. har hørt på Five Finger Death Punchs med The Bleeding sånn cirka 350400 runder på repeat. Eller Avenged Sevenfolds Afterlife 389333 ganger. Ikke at jeg regner på det eller noe. Tsk tsk.

Uansett, jeg har vært sammen med et jævlig allright menneske i tre år, og jeg håper ikke det slutter med det første. Gladi’ræ.

2 responses to “<3

  1. Gleder meg til å besøke deg <3

Legg igjen en kommentar

