Synonym for «irriterende kødd» på ti bokstaver?

Prøv med Irving Penn. Vi holder på med en bli-inspirert-av-en-gammel-fotograf-oppgave i foto-timene mine om dagen, og ettersom jeg har lekt rundt på Sri Lanka i en måned, henger jeg bra mye etter. Andre folk har bl.a. fått Michael Kenna, som tar awesummm & sexy bilder jeg lett kunne tapetsert veggene mine med. Jeg, jeg sitter igjen med en gammel tufs jeg har et noe aggressivt forhold til. Men jizzzez, det er noget pinlig om jeg bukker under for en gæmlis som ikke en gang går iblant oss lenger. Jeg har vært på besøk i slummene i Nairobi, hos tamil-kvinner på Sri Lanka. Noe må jeg ha lært om stå-på-vilje det siste året, ikke sant? Here we go, wish me løkk.

Her. Skal jeg få inspirasjon. Innen i morgen:

2 responses to “Synonym for «irriterende kødd» på ti bokstaver?

  1. han er jo kul! bildene hans kunne jeg lett hatt paa veggen altsaa!

    • Bæææh, mulig jeg hadde følt mer for bildene hans om det ikke var jeg som skulle bli inspirert av dem. Meeen, å gi opp er en bra kjip ting, så prøve skal jeg.

Legg igjen en kommentar

