Fuel for hatred, air raid siren

Yahrrrrhr. Elsker hvor lett jeg er å irritere. Akkurat nå har jeg gått rundt og mumlet hissig for meg selv den siste halvtimen, og grunnen er ikke akkurat palestina-israel-konflikten eller noe annet man helt legitimt kan brumme litt for. Neh. Jeg blir max pissed biiitschj pga. kildesortering. På skola mi nå har folk begynt å sjekke søpla di, for å se om du har kildesortert rett. Yesss. Titte nedi alt avfall du har produsert siste uka, grave, kikke, titte. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg er den eneste som hisser meg opp rundt det.

Hadde du brydd deg om søppelmannen plutselig hadde stått med nesa nedi søppeldunken din og gravd rundt, for å se om du har gjort det like bra som alle de andre kidsa? Jeg hadde tredd en søppelsekk over hodet på’n, om jeg hadde sett det. Kan greit holde taler i det lange og kjedsommelige om hvor latterlig det er, men hvorvidt noen gidder å skumme gjennom det er vel bra usikkert. Det er bare så jævlig irriterende å ikke få lov til å søpla si i fred en gang.

Derimot! Verden er ikke bare kjiiip ‘n shitttz. Sitti og brukt litt tid på slik som Norge gøyalt nok eksporterer en del av musikk (aka. black metal), og kommer ikke over at Satyricon er ganske moro. Hirrrr. Jeg siterer en dude på youtube:

«This song is so badass.
It makes me want to drink gasoline and crap fire.»

8 responses to “Fuel for hatred, air raid siren

  1. Du tror det ikke har noe med hvor du bodde sist, og hvordan de likte søpla di spesielt godt? :P

  2. Fniz, nei, ikke jeg heller.

  3. Latterlig! Tenk så mye Redbull, teposer og påskeegg de finner i søppeldunken din neste helg! :D

  4. …og gratulerer med dagen! Igjen <3

  5. Gratulerer med dagen «Verdens beste Frida».
    Søppelgravere finnes ikke bare på Kongsvinger skjønner jeg…
    Uff uff for noe griseri å rote i andres søppel.

Legg igjen en kommentar

