Yatta! Yay me!

Woop wooop, sa noen godt voksen kvinne i beste alder? Åja. Tjæ, jeg ble da ihvertfall 20 år i dag, og selv om jeg ikke er noen veldig amg-it’s-my-bdaaaay-let’s-get-wiiiild!!1!!-jente, så hadde jeg det bra koselig. Fikk jeg kake? Åja. Fikk jeg dekorere den usannsynlig vakkert selv, samt suge meg fast i slikkepotten når bakingen var over? Sweet lorrrd, yes. Og ble jeg overrasket av masse søte folk som sang bursdagssanger til meg, ga meg My Little Pony-bok og ellers fylte kvelden min med allright doser latter? En premie til alle som gjetter ja!

Åja. Hvis noen kjører toget mot Kristiansand i morgen og ser en liten stakkar i flanellskjorte som løser oppgaver i en My Little Pony-bok; det er greit å si hallo, og gjerne også «gratulerer med dagen som var.» Er du søt nok, kanskje du kan få et klistemerke fra boka mi. For i mårå ska eg uuuud.

4 responses to “Yatta! Yay me!

  1. Grattis i efterskott, Frida! Tänkte skicka ett kort men tanken försvann bland många andra… Men visst är det tanken som räknas? :-) Som vanligt har du (och kanske pojkvännen med?) en stående inbjudan till Göteborg. Kan lova dig någon i huset som gärna löser My Little Pony-uppgifter ihop med dig med stor glädje. Gissa vem? Jag har en svag känsla av att Roskilde och andra «ungdomsgrejer» ligger högre på din priolista just nu men i vilket fall – du vet var vi bor.

    Förstår att födelsedagen blev lyckad. Verkar som att din vardag är hel ok också. Hur ska du hämna på sopsnokaren? Mycket nyfiken…

    Många kramar
    Marika med flera inklusive ett stort Frida-fan

    • När jag har tid, kommer jag gärna til Göteborg. Karl Erik jobbar kanske, men det är nog flera som vill hänga med om jag frågar (:
      Och det var en jättebra födelsesdag, folk här i skolan är så snälla och rara att jeg inte vet hur dom orkar. Hälsa massa till familjen, och den okända «någon» som vill lösa My Little Pony-uppgifter med mig :D

  2. Utrolig koselig bursdag, jeg storkoste meg =) Og ja, det var kjempe koselig å høre på all den lattern og le litt med selv ^^
    Synd man har bursdag på mandag etter vi har dratt hjem til påskeferie, men det gjør ikke noe for jeg vet at jeg får en kanon bursdag uansett.. Skal blant annet se på leiligheten min, noe jeg gleder meg til!

    Kos deg masse med jentene i kveld! :)

Legg igjen en kommentar

