«Sometimes I believe as many as six impossible things before breakfast»

Var på Alice i Eventyrland i dag. Elsket den. Masse. Spiste sjokoladefondant og drakk chai latte på en hyggelig kafé med enda hyggeligere folk. Elska det mer. Alt i alt: smashing helg. (Hadde jeg ikke vært dautrøtt skulle jeg utdypet noe, men tjææh. Bruk fantasien, finn på en sjarmerende historie.)

6 responses to “«Sometimes I believe as many as six impossible things before breakfast»

  1. Det var fint at du hadde det koselig.

  2. Jeg syntes ikke den var så bra jeg. Eller, jo. Men jeg hadde forventa så mye. Ble litt skuffa.

    • Hadde jeg sett den på any given day, hadde den kanskje ikke vært så bra. Men den var bare en av mange smashing ting i helga, så da ble det kjempekos.

  3. Skal forestille Disneyslottet? :P

Legg igjen en kommentar

