Pimpin’

Noen ganger synes jeg dataen min, ipoden min, alt ser litt kjedelig ut. Verden er grå og trist, fantasi er et skjellsord jeg ikke orker å grave fram. Så. Så kommer jeg på at det finnes løsninger. Pimpin’ pimpin’! Eheee, ja. Jeg elsker at det finnes skins til stort sett alt. Noen ganger er det ikke nok med en ny wallpaper, det er situasjoner hvor jeg krever mer. Da stikker jeg på Gelaskins.com og sikler litt. En av disse under her skal jeg nok slenge på pc’en. Jorid skulle kjøpe hvalen til macen min, men nå sitter jeg og lurer på om det hadde vært litt sexy med matchende mac og pc. Hmmmm, I dare say. Hmmm.

2 responses to “Pimpin’

  1. Du får bestemme deg da søta, så jeg får kjøpt den. Jeg er så treg!

Legg igjen en kommentar

