Le petit Café Thé

Vi er søte mennesker, hyggelige mennesker som starter kafé til inntekt for mikrofinans og studier for fremmede i det store utland. Yesh: jeg, Kine-Erica og Eli laget en liten te-kafé på skolen i dag, til inntekt for solidaritetsuka. Ikke få meg til å begynne, jeg er så engasjert at det er på kanten til kvalmende. Om dagen elsker jeg virkelig skola. Alle gidder å bry seg. Ihvertfall majoriteten. Folk klipper av seg håret for penger. Vasker klær, massérer føtter, panter flasker. Noen ganger veit jeg ikke om jeg bare skal bli glad, eller småstygg av apati, når jeg ser kidsa fly rundt og nesten bry seg. Jeg liker’e.

One response to “Le petit Café Thé

  1. Plakaten er så stilig :-)
    ..ellers synes jeg at det er herlig når noen er engasjert da…

Legg igjen en kommentar

