Drought

Huet mitt er så jævlig satt på pause-status om dagen. Jeg har lyst til å ta bilder, lyst til å skrive, lyst til å være kreativ. På en eller annen måte. Men det er bare stopp. Krana er skrudd helt igjen. Karl Erik har vært på besøk i noen dager, så jeg har endelig klart å sove litt om nettene. Som i grunn er mer enn det jeg har kunnet skryte av i det siste. Jaja, blir vel max smud etter litt ferie. Ehe.

Haha, skjer med å høres emo ut a?

Bilder: deviantart.com

4 responses to “Drought

  1. Jeg liker emoinnlegg <3

  2. jeg føler med deg. jeg er sliten som helst om dagen…

Legg igjen en kommentar

