Somebody calls you, you answer quite slowly

Fantastisk. Jeg har overlevd et halvt døgn på lasteplan i borgerkrigsområder i Kenyansk ødeland. Jeg har takla trange lokalbusser på svette Sri Lanka. Lange flyreiser, klamme bilturer. Åja, been there, lived through it. Det som derimot klarte å ta knekken på meg, var NSB føkkings Komfort. Maigadd. Kan virkelig ikke huske sist jeg har følt meg så gjennomført elendig, som togturen hjemover i går. De stakkars folka som satt rundt meg på toget må ha trodd jeg gikk på noe eller bare var generelt merkelig. Jæjæ, kom seg da hjem.

Så nå, nå er det ferie. Jobbings, sovings, slækkings. Blir en harrykjappings til Sverige i morgen også, så får tusla litt i det store utland. Åja. Det er et par folk der ute jeg skal dra frem i påsken, så kan bli noen greie dager som kommer. Om ikke, er påskeegg jævlig godt.

Bilde//privat

4 responses to “Somebody calls you, you answer quite slowly

  1. Vi må treffes! Selv om jeg sikkert er hos Siri hele påsken og fikser russebil.

  2. Hehe, føler det er litt typisk egentlig… At det er KOmforten som knekker en :-)

    • Kan seriøst ikke huske sist jeg var så dårlig på tur. Jeg vurderte å skrive «max lol» i panna mi, men folka ved siden av stirra nok fra før så.

Legg igjen en kommentar

