The princess is in another castle!

Påskeferie er så jævlig sexy. Må bare si det. I dagene som har gått har jeg stort sett slækka ille mye, tatt dyna fra en sovende Karl Erik, jobba og vært så nerd at jeg burde låses inn med Paradise Hotel og Miley Cirus for å nå en mer populær mentalitet. Haaah, ååånei.

Jeg har innsett det siste døgnet, at jeg bare elsker nerder. Masse. Ca 1000. Er det et desperat forsøk på å elske meg selv og mine geeky tendencies? Har jeg sett for lite på MTV i det siste, og mistet helt grepet på hva som er kult? Jæjæ, la det fare. Jeg tar bare hatten av meg og løfter et imaginert glass for påsken, livet og alle nerder ute i verden. Tjohoo.

Bilde//privat

8 responses to “The princess is in another castle!

  1. Du er ihvertfall den beste nerden jeg vet om da.

  2. Jeg slenger meg med på nerdebølgen.

Legg igjen en kommentar

