MMmmm

Haaaah, Sri Lanka har føkka opp kostholdet mitt bigtime. Eller føkka opp er feil måte å si det på. Det har bare spicet det opp litt. Hehehe, dårlig humor. Greia er ihvertfall at jeg har blitt sykt gira på hvitløk etter at jeg kom hjem fra turen. Etter å ha muncha garlictoast i en måned, som i grunn var brød og skivet hvitløk, ble det ille med abstinenser tilbake i trauste Norge. Løsningen? Adde hvitløk i alt. Hmm, brødskive sa du? Hvitløk på toppen! Fiskepinner? Åhhååh, kan jeg foreslå hvitløk? Med litt ekstra hvitløk kanskje? Åja.

Herregud, jeg bør stenge meg inne i et lukka rom med parfyme og duftfrisker. MEN DET ER SÅ GODT!

5 responses to “MMmmm

  1. også elsker jeg hvordan du til og med plasserer stjerner I EN JÆVLA LØK^^

    • Hahaa, lurte på om noen skulle kommentere det. Hvitløk er jo allerede genialt, men tenkte at om jeg la til noe så bra som stjerner, ville det nå en ny dimensjon av bra : D

  2. *GLITTERRRRR* *STJERNERRRR* ^^ *HJERTEEEEE*

Legg igjen en kommentar

