But there was something beautiful

Ferie er så daff at jeg ikke en gang husker at jeg er en av de kula kidsa som har blogg. Tar på gitt. Jaja, tilbake er jeg da ihvertfall. Skal prøve å holde det skrivende, holde det gående. Ser ut som om jeg skal ta meg en ekstra dag med ferie, og spise sushilunsj ellernoeannetkjekt med Karl Erik på onsdag. Er så ille godt med sol nå. Allright at ferien er over nå da. He he he.

Gjort det siste døgnet? Vært på påskespillkveld, drukket øl, møtt masse folk, spist masse saft-is, vunnet i Geni. Liker’e.

Bilde//privat

2 responses to “But there was something beautiful

  1. Huffamæ! :D

Legg igjen en kommentar

