Feast like a sultan I do

I går oppdaga jeg et sted i Oslo som jeg tror jeg kan bli ganske glad i. Hvorfor? Sushiiii. Det er faen en av de beste grunnen til å leve. Ettersom en annen god grunn til å leve ble med meg for å spise, var det en bra allright formiddag. Tror det er bra jeg bor på Moi i grunn. Hadde blakket meg på sushi og chailatte om jeg hadde blitt sluppet ut i sivilisasjon nå. Kanskje like bra at jeg bor hjemme i sommer, som tilvenningstid før Oslo og mennesker. Mmhm. Eneste som var litt kjiper’n i går, var at de ikke hadde fått inn allverden med fisk, slik at vi stort sett måtte spise maki. Men gud. Da har jeg lite å klage over.

Bilder//privat

4 responses to “Feast like a sultan I do

  1. Sushidate hver dag<3

Legg igjen en kommentar

