There is a light that hits the gloom around

Jeg gleder meg så uendelig mye til sommerferien er over. Misforstå meg ikke, jeg ser ille mye fram til Dublin, Roskilde og alt annet jeg skal i sommer. Men jeg gleder meg til å flytte for meg selv igjen. Virkelig. Styre livet selv, maten jeg blir servert, hvor lenge jeg vil ligge i senga og se stygt på verden om morgenen. Helt alene blir jeg jo ikke, neineinei. Karl Erik skal loffe rundt i byen med meg, i tillegg til at en hærskare av allrighte kids skal flytte til storbyen til høsten. Jeg gleder meg, jeg.

Hadde noen spurt meg, hadde jeg gjerne dratt frem i tid og dit nå. Mmmh.

Bilde: weheartit.com

2 responses to “There is a light that hits the gloom around

  1. har du søkt? er alt man trenger inne på sidene der, eller må jeg skaffe fler ting? det står så masse rart på sammordnasidene jeg ikke skjønner:( skarru bo med carly b?

    • Skole tenker du? Vitnemålet mitt lå inne der, så jeg tenkte at det sikkert vart greit. Husker ikke helt hva jeg gjorde med det. Ble litt stressa av den sida sjæl.
      Og jessss, skal de (:

Legg igjen en kommentar

