The Reverse Will

Har vært litt småsliten i huet i det siste, så har blitt en del browsing av diverse bilder av diverse drit på det store internettet. Veit du, man blir faktisk ganske glad av slik. Har sittet og sett på typografi-stæsjweheartit, og i håp om å finne noe litt allright, fant jeg bare masse oppmuntring. Makan til triste greier da gitt. Alt jeg fant som så pent ut, oste bare av tårer og sipping og drit. Og da innså jeg, at uansett hvor kjipt noe føles, har jeg ikke nådd nivået hvor jeg lager typopixx hvor jeg hater livet, menn, latter og troen på kjærligheten. Milevis unna. Derimot fant jeg noen fine galakse- og stjernebilder, og minna meg sjæl på at det finnes bra ting å leve for.

Åååh, galakser. Will you ever stop being so awesome? (Leste forresten noe om at han Twillight-shitkid’en var aktuell som Kurt Cobain i et-eller-annet. Kanskje jeg faktisk burde begynne med trist typografi.)

Bilde//privat

Legg igjen en kommentar

