«What’s wrong with killing? Everyone’s got their reasons.»

Av en eller annen grunn har jeg lagt an en litt småspenstig filmsmak om dagen. Først Fluenes Herre, så Battle Royale. Det er ganske lenge siden jeg leste romanen bak Fluenes Herre, og filmen var kanskje ikke heeeelt der. Men jeje, er jo kjipe/spennende greier det filmen handler om. Battle Royale var ihvertfall kjempeunderholdene. (For det er slik man sier om filmer hvor små japsekids tar strupen på hverandre med sigd og grytelokk?) Ettersom jeg allerede var inne i unge-mennesker-på-øde-øy-som-kanskje-ikke-har-så-gode-hensikter-film-nisjen, synes jeg nevnte japanske film var very muchos awesomuz ihvertfall.

Men det er vel kanskje fordi jeg fniser litt hver gang noen sier Japan. Heheheee.

4 responses to “«What’s wrong with killing? Everyone’s got their reasons.»

  1. Hæhæ, jeg visste det ville komme et innlegg om Battle Royale =D
    Og BR er veldig elsk. Les mangaen! ^^

Legg igjen en kommentar

