The light that is not light is here

Søndager er en hel fæbjuluz oppfinnelse. Jeg elsker dem, på en hemningsløs og hengiven måte få andre ting får oppleve. I grunn hadde jeg vært en fantastisk kristen, hadde jeg bare hatt tro på noe som helst. For er det noen som kan holde hviledagen hellig, så er det faen meg undertegnede.

Alt jeg kan si å ha brukt dagen i går på, er egentlig mat, dyna mi og litt kos. Kan ikke huske å ha sett noe på klokka før den var litt før seks, og Ida zmz’a meg med «Cookie? Yooo want?». Om jeg ville. Om. Så jeg muncha litt hjemmelaga kjeks, og etter det laga Kjetil frokost til meg. Cola og grandis. Max sunn frokost en søndag kveld, ehehe. Tror jeg satt en time på kjøkkenbenken og bara prata bullshit. Søndag, du vakre dag. Etter det, mistenker jeg at jeg fikk enda litt mat, enda litt folk og enda litt mer kos. Så krølla jeg og Eli meg sammen i senga til Kjetil, og rulla ikke derifra før sånn typ tre. Men i dag har jeg kaffe, så verden er bra allright uansett.

Bilde:weheartit.com

2 responses to “The light that is not light is here

  1. Pizzabåtten i vinduskarmen >:(

    • Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente et øyeblikk, og bare «wtf? hvilken jævla båt?». Men så skjønte jeg litt mer. Pizzabunn suger jo!

Legg igjen en kommentar

