I’ll splatter color on this grey

I det siste har jeg gjort masse gøy. Og masse kjedelig. Og fordi det har vært så masse masse, har det blitt lite bloggings. Heeeh, ordvariasjon er så sexy. Men ja, jeg har hatt nok å leke med i uka som har gått. Størst og best: Metallica. Elska det. Tusen. Sang så høyt at han foran meg måtte snu seg og sjekke den mentale statusen min every now and then. Enten det, eller sa var det så latterlig surt at han måtte sjekke om jeg kødda. Tsk. Jeg forlot ihvertfall Telenor Arena med en Metallica-badeball, et Hetfield-plekter og et absurd stort glis. Det er bare noe med konserter som gjør livet godt å leve. (Også var jeg jo med han som kjøpte billetten. Godt å leve med han også.)

Ellers så har jeg jo lolwtf-feila med å komme meg på tog. Planen var å ta nattoget, sove gjennom hele reisen og ende opp i Moi på morgenen i går. Jaja, jeg hadde jo trua med meg. Pga bullshitveiarbeid og spennende trafikk endte jeg derfor med å sove hos Anettesøtami istedet, noe som egentlig bare var en koselig opptur. Litt nedtur å subbe ned til trikken klokka seks neste morgen, men jæjæ. Toget hjem var derimot helvete. I CAPS LOCK. Toget var stappa fordi Islands vulkaner ikke har bedre å gjøre enn å gurgle ut varm stein og aske, og jeg ble plassert midt oppe i en shitkid-familie fra Sandnes. Har aldri vært borti bedre prevansjonsmiddel i hele mitt liv. Se for deg stereotypen av irriterende unge. Og gang det med 15. Angst.

Jeg kom da ihvertfall fram til Moi til slutt. Og her er det sol. Fantastiske Moi med fantastisk sol. Fantastisk. Nesten like deilig som å redigere stjerner inn på alle mulige bilder.

Bilder//privat

2 responses to “I’ll splatter color on this grey

Legg igjen en kommentar

