Bury the present and squeeze out the past

Noen ganger skulle jeg hatt en knapp, hendig merket «nå skal vi sove», som ved ett enkelt trykk hadde sendt meg strake veien til bysselalle-land. Jeg har ikke helt funnet den enda. Så da sitter jeg visst her og ser litt i taket. Hører på musikk jeg har planer om å se på Roskilde. Som faen meg kan dra frem en bra metal-headliner nå. Blir gøy med alt fra Motörhead og Porcupine Tree til Gorillaz og The Prodigy. Men i fjor kunne de skilte med Slipknot. Down, Satyricon, Amon Amarth. Muligheten til real nakkekink for de som var ivrige nok. Kanskje jeg bare må gjøre som i fjor, og subbe de slitte skoa mine bort til stort sett alle band med hardere sound enn Coldplay? Fikk jo mye kos ut av det. Husker ikke så mye av hvilke band jeg syntes var good, great and fantastic, men at jeg hadde det gøy skal jeg smått innrømme.

Njeh. Det er moro å oppdage nye band på festival. Men jeg venter fortsatt litt på en headliner som skal få litt fart på Roskildefantasiene mine, som skal få meg til å sitte litt urolig i stolen her.

Bilde//privat

6 responses to “Bury the present and squeeze out the past

  1. prodigyyyyyyyyyyyy. da har vi det vi trenger <3

  2. Om du vil så kan jeg fikse en sånn sove knapp til deg. Kan lage en på verkstedet…..

Legg igjen en kommentar

