«Ponyo wants ham!»

I dag så jeg en refleksjon av meg selv i et vindu, og innså straks at jeg pokker meg burde starte moteblogg. Mengden insanely-sexytime-nam-nam-outfits som ville dukket opp hadde vært så stor at jeg ikke våger å tenke på dimensjonene. Oioi. For der sto jeg og stirret tilbake på meg selv, iført nagler, metallica t-shirt, haremsbukser og digre saueskinnstøfler. Jeg kan å kle meg, det skal jeg ha du.

Men jessss. Hva jeg setter på meg er vel av medium interesse for folk flest. Bryr meg ikke alltid sjæl en gang. Derimot kan jeg jo fortelle at jeg så en kjempesøt film i dag, som alle burde bry seg om. Ponyo on the Cliff. Akkurat passe teit og søt til at jeg gidder å se en hel film på en søndag. Enda bedre, så samla en del folk seg og så på Pokémon tidligere på dagen. Dubba på norsk. Jeg skjønner ikke at vi som vokste opp med det har prestert å bli mer enn middels fungerende mennesker. Elska det som liten, elsker det enda. Men åhåhå, så dårlige de norske stemmene er. Løvz it still.

Funnet det meste av billetter til Dublin i august forresten. Glææær mæææ.

Bilde//privat

Legg igjen en kommentar

