You live in a dream world

Grunner til å ikke legge seg ned i en grøftekant og dø akkurat nå:

  • Fikk frokost på døra i dag av Kjetil. Snill, snill, fin start på dagen.
  • Det er sol ute om dagen. Litt malplassert fucktard-snø, men masse sol. Nam.
  • Jeg har to dyner i senga mi. To dyner. Noe så genialt som ei dyne, bare ganger to.
  • Russebilen fra i fjor er solgt, som betyr $$$ til meg. Liker slik.
  • De selger pæreis i butikken igjen. Det alene er nok til å ville leve evig.
  • Dublin i august, som vi planlegger nå. Jentetur til Irland. Landet til han her.
  • Jeg har avokado og melon i kjøleskapet. Får liksom ikke sagt noe feil om det.
  • Antallet bilder av stjerner og galakser på dataen min har blitt perverst høyt. Prrr, fint.

Velger forresten å dedikere avokadogalaksen min til Silje, som var så imponert over at jeg klarte å putte stjerner på en hvitløk forrige gang det var snakk om mat. I’m taking it one step up!

4 responses to “You live in a dream world

  1. – ROY MUSTANG! :D

    + at jeg er glad for å være en reddende faktor fra å hindre deg i å dø en grøftekants-død. Meget glad.

    • Okååå. Han er ganske best i verden akkurat nå. Nørdløvvin’! <3
      Og tenk det. Du er like viktig i livet mitt som en avokado atm ^^

  2. Igjen, jeg er imponert! De ser litt ut som sære planeter..

Legg igjen en kommentar

