But now, there’s nothing to be afraid of anymore

Jæææ. I morgen er det treningsdag til helveteshelga som setter i gang om noen dager. Sykkelritt, mange, mange mil. Hadde jeg ikke hatt nok fravær fra før, skulle jeg tatt meg permisjon og bare satt meg på en benk nede i Moi til det hele var over. Jeg får i grunn ikke beskrevet hvor mye jeg avskyr sykling, uten å virke abnormt hissig og mannevond. Jeg liker det bare ikke. Isj.

Så for å få opp humøret litt, surra jeg rundt på youtube litt. Og som mental boost og digital lykkepille, fant jeg en musikkvideo som gjorde meg litt glad, og litt flau. Sånn midt i mellom. Sangen er en intro fra en anime-serie jeg er bra avhengig av, så jeg tenkte det kunne bli kjekt å se musikkvideoen. Oioi. Kleint. Veit ikke hvem jeg liker best av dem. Mr. Mye ører-ingen-innlevelse, eller Mr. Tøffen-som-nikker-i-takt-med-musikken-og-bare-er-jævlig-tøff. Glemte da ihvertfall at jeg skal sykle noen mil i morgen. Mil på sykkel.

3 responses to “But now, there’s nothing to be afraid of anymore

  1. Takk skal du faen med ha.
    Men serien eier uansett, da ^^

    Og «isj».. Virkelig mannevond og barsk beskrivelse av ditt sinne mot sykling.

    • Hæhæææ, musikkvideoen ødelegger sanger så fælt. Og jeg prøvde å bruke milde ord som isj, slik at folk ikke mister inntrykket de har av meg som søt og behersket.

  2. Hej du frøken anti-sykkel. Du klarer helt sikkert denne turen bare du tenker på andre ting og har masse fin musik på ørene. ;-) God tur vennen

Legg igjen en kommentar

