Hearing your pulse go on and on and on

Fyfaen. I dag har jeg sykla over sju mil. 70000 meter. På tandemsykkel. Utrent og forkjøla som fy. Kan jeg bare få dra fram at en av bakkene var sju kilometer sammenhengende stigning. Give or take some, det var satan. Gikk vi av sykkelen og trillet noe som helst i løpet av de nevnte 7000 meter? Nej. Njet. Jeg er litt stolt, må si det. Eller, helvete, det er ingen vits å juge. Max kry og fornøyd ved målstreken, der hadde du meg.

Eneste nå er at jeg er så forkjøla at halsen min kjennes ut som glassbiter og kakturpigger. Jess jess, win some, lose some. I morgen skal jeg uansett leke fotograf med Kjetil, så sykkelkarrieren min er over for nå. Men jeg bare sier det; hadde Tor Husovd sett meg i dag, hadde jeg ikke fått sitte i fred på sykkelen. Jeg, (og min sykkelpartner Nina,) var rett og slett hakket over imponerende.

Bilde//privat

6 responses to “Hearing your pulse go on and on and on

  1. Jeg tror du kan gang tallet ditt med ti, til 70.000 meter. F9z. Flinka som sykler laaaangt! :D

  2. Du e jammen flink og klarer alt du vil :-)
    Stolt over deg vennen.
    Klem

Legg igjen en kommentar

