With the winter in my throat

Sjuk, trøtt og sulten. Hvis dette er det man får for å være litt fysisk aktiv, kjenner jeg at jeg er veldig fornøyd med treningsnivået mitt det siste året. Muncher c-vitamin og te med honning som bare faen, men sitter likevel og ser ut som en småfurt eskimo innpakket i dyna mi her. Hehehe, jeg er litt selvsentrert og full av selvmedlidenhet når jeg er sjuk. Can you tell?

Derimot hadde jeg en ganske gøy drøm tidligere i dag, måtte sove litt før kveldsmat. Jeg veit at den starta med sjøhester. Masse sjøhester. Og at jeg var på tur i Afrika med Kjetil og en til. Alt var kjempefint, naturen var smashing, alt var bra. Helt til Kjetil nekta meg å jakte på sjøløver. Av en eller annen grunn var det forjævla mye sjøløver der vi var, og de var store som boligblogger. Nesten smilende stirra de på meg med de kulerunde øynene sine. Og i drømmen min var det eneste logiske å skyte dem. (Hva sier det egentlig om meg?) Hvordan det gikk, veit jeg i grunn ikke, for plutselig banka Kjetil på døra og tvang meg opp for å spise. Og jeg som bare ville jakte sjøløver.

Jaja. Tilbake til senga nå. Full retrett til dyner og laken. Tar litt ekstra vitaminer og funky shit, slik at jeg helt sikkert er fresh og glad til i morgen.

Bilder:weheartit.com

4 responses to “With the winter in my throat

  1. boligBLOGGER!!! hehee

Legg igjen en kommentar

