All them good times, baby, baby, I’ve been yearnin’

Ok. Jeg kan faen ikke la en slik som sang den jeg akkurat postet, være det øverste på bloggen min. Bare. Nei.

Så, da tenkte jeg at jeg kunne ramse opp litt ting som jeg ser fram til i tida som kommer. Nam.

  • Sommer. Fordi det er så awesome.
  • Roskilde. Samme som sommer.
  • Dublin i sommerferien. Fordi jeg skal dra på tur med fantastiske folk. Og fordi det er Dublin.
  • Oslo til høsten. Bo for seg sjæl igjen. Overprisa kafékaffe og sushi igjen.
  • Alle jeg skal kose med i sommer. Finnes så mye fine folk i verden!
  • Tur med Karl Erik i høst. Samme om det blir Barcelona eller ikke, nam blir det.
  • Universitetet fra høsten av. Nørdi gleder seg til skole, høhø.

Aah. Det er så godt å leve når jeg tenker på hvor mye fint som kommer.

2 responses to “All them good times, baby, baby, I’ve been yearnin’

  1. Skal nørdi til Barcelona? :D

Legg igjen en kommentar

