Endless questions with no answers

Jeg har snakket en del om religion med folk i det siste, av en eller annen grunn. Mest fordi jeg har så vanskelig for å leve meg inn i en så sterk overbevisning for noe at jeg kan konsekvent si at jeg tror på det. Høres så rart ut. Det virker egentlig ganske hyggelig å kunne tro på en ting, uten å måtte kreve noe bevis for det. Føler det er vanskeligere å tro på noe nå i dag, med globalisering og info om alle mulige guder og alt-som-er, enn det var før når folk bare satt i husene sine og folda hendene. Lurer på om jeg hadde vært hardcore-kristen, om jeg hadde vært født inn i et annet århundre. Haaaah. Jeg hadde sikkert vært en forbanna hedning som hadde løpt rundt i skogen og kasta kongler på folk og spist mose. Typisk meg.

Den dagen jeg blir konservativ noe som helst, er det helt greit å kakke meg i hodet med en pinne eller noe. Permision granted.

2 responses to “Endless questions with no answers

  1. Godt å vite.. Skal ut i skogen nå og lete etter en solid pinne..:P

Legg igjen en kommentar

