It’s like my iPod’s stuck on replay

På forhånd unnskyld for at jeg poster denne sangen som jeg er i ferd med å videreformidle. Men jeg dør. Den siste uka er det den eneste sangen jeg har hatt i hodet, og jeg går snart på veggen. (Jeg hadde Potetgullsangen på hjernen for to uker siden. Når en sang klarer å ta over plassen til en så addictive sang, er det nesten på sin plass med litt kudos. Nesten.) Uansett; alle på Lundheim synger på denne nå. Alle. De spilte den over skoleanlegget i dag. Jeg går faen meg fra vettet.

Er snart så jeg setter på noe grim og grov black metal på headsetet, og bare gynger i fosterstilling til sangen er borte.

4 responses to “It’s like my iPod’s stuck on replay

  1. Time will heal you :P

Legg igjen en kommentar

