You’ve got me turning up and turning down and turning in and turning ’round

Jeg grubler så fælt hva jeg skal gå på neste år. Kultur og kommunikasjon. Eller japansk med Japan-studier. Moro over mulighet, fornuft over spenning? Drømmecomboen akkurat nå er å gå kultur og kommunikasjon, og så arbeide inn et semester av studiet i Japan. Æsj, jeg har lyst på alt som finnes og ingenting samtidig. Gæh.

4 responses to “You’ve got me turning up and turning down and turning in and turning ’round

  1. Farg håret mitt rødt, putt meg i en koffert, påstå at jeg er prostituert og si at jeg har ødelagt hele Sør-Amerika om du reiser til Japan.
    Særs det med å putte meg i en koffert.

    • Æsj. Skulle jeg valg noen av de tinga, ville jeg nok heller valgt å farge håret ditt rødt og anklage deg for å ha fjerna Sør-Amerika fra kartet.

  2. Skjønner det kan være vanskelig å bestemme seg, men følg hjertet ditt du jenta mi :-)

Legg igjen en kommentar

