Close your eyes and hold your breath to the ends of the earth

I går hadde vi på globalt perspektiv en litt slik hadet-bra-og-takk-for-alt-middag med Tommy, læreren vår. Alt gikk bra. Maten var fantastisk, og jeg spiste så mye naan-brød og hvitløkssmør at jeg burde skamma meg litt. Jæjæ, karma is a bitch. For i dag er jeg en hvitløk. Jeg lukter ikke litt hvitløk, jeg smaker ikke løk. Jeg har faen meg gått over fra menneske til løk. Tilkall forskerne, ring TV2: den menneskelige hvitløk vandrer på Moi.

Haha, velkommen til enda en nervepirrende episode av «Spennende ting Frida blogger om»!

Bilde//privat

6 responses to “Close your eyes and hold your breath to the ends of the earth

  1. Du glemte en glitrende løk på bildet ditt! :D

  2. du… ser ut som Mofasa.. 8D

Legg igjen en kommentar

