Everyone smiles as you drift past the flowers

Fyfaenjegerersåtrøtt. Hadde jeg gått på gata i Kina, hadde de kasta litt bambus på meg sperra meg inne i overbevisning om at jeg var en panda. (Hehehe, morsom-Frida slår til.) Jeg sverger, mørke ringer under øya har fått en ny dimensjon.

Men, sista tida har vært allright. Slumberparty i gymsalen i natt; starta med yoga-/meditasjonsundervisning fra noen av oss på global, endte med at jeg sovna i en krøll sammen med Ida, Eli og Kjetil. Det nærmeste jeg har vært av å føle meg som «dagen derpå», må ha vært da jeg subba opp til rommet mitt i dag tidlig. Ingenting slår å sove med klæra på midt oppå en tjukkas. Altså, sånn blå gymgreie. Jeg sover da ikke på tjukke folk. Yes yes yes. Så en fantastisk film i går også. Dhoom. Bollywoooood. Jeg bare elsker’e:

Sånn skulle verden vært. Sendte sykt mange MMS-videoer til Karl Erik, for følte at jeg måtte dele filmen med verden. De evig lange kampscenene med heftige lydeffekter, dansene, pyroeffektene da de sloss mot tyvene. Hollywood har blitt så fargeløst.

Legg igjen en kommentar

