The sweet asphyxiation and dismemberment

Mandag. Fin føkkings dag gitt. Men med en del kaffekopper og jernvilje har dagen kommet og gått. Foto betyr ikke bare trøtt tryner på alle kanter, men en del timer med foto. Og foto-timer innebærer lite overraskende nok fotograferingsoppgaver. Dagens nye: fashion-/reklamefoto. I grupper. Jeg går med et angstmeter på max når det er snakk om å arbeide i samarbeid med andre, ettersom jeg strengt talt synes det er stress å måtte dele tankene og idéene mine på en måte som er forståeling. («Jeg dør av ting som innebærer grupper.» Great choice of words når jeg bl.a. har bodd på Sri Lanka en måned med 13 andre jenter i år, ehe.)

Motefoto virker bare ikke helt som min thing. Tror jeg. Så for øyeblikket sitter jeg og inspirasjonsjakter. Og alt jeg kommer opp med er blod og zombier. So much for glamorous, eeeh? Synes bare er det bullshit i caps lock at fashion skal være synonymt med vakkert, attraktivt og feminint.

Bilder//ukjent

Legg igjen en kommentar

