And you are just like them all

Noen ganger er det bare utrolig deilig å være litt nerd. Høre på småteit musikk, spille dataspill og slappe av så innbitt at det burde premieres. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så flaut å være nerd. Nøøøørdh. Jeg kjenner så ille mange folk som sitter inne med skapnerdehobbyer som nesten ingen veit om, at jeg ikke helt veit hva jeg skal si til det. For hæhæææ, det er nesten ingenting jeg synes er mer fantastisk enn en skikkelig nerd. Eller, kanskje koalaer. De er ganske allrighte. Men jæh, jeg elsker nørdz. Masse. Hvorfor skal folk gå rundt og gjemme unna masse geeky goodness langt inni seg?

Bilde//privat

6 responses to “And you are just like them all

  1. skapnerder? jeg føler da at det blir kulere å kulere å være litt nerd jeg:p jeg får med hånden på hjertet si at, nei, jeg kan ingenting om datanærdetinga,selv om jeg sitter på pc hele livet. bare stirrer..på en skjerm. jepp:p

    • njææææa kanskjee. føler ikke at det er det kuleste i verden for alle. meeeen, det er mye jeg ikke synes er kult heller, haha. kan jo begynne å late som om du er hardcore nørdz, slik at du har noe å begrunne strirringa med, heeeh.

  2. Hahahaha <3
    Koalaaaaa<3

Legg igjen en kommentar

