And silence is another way of saying what I wanna say

Mæhæ, vi driver litt photoshop på foto om dagen. Og det gjør meg fint lite, ettersom jeg har totalangst for å ta bilder om dagen. Eller, angst er feil ord. Det gjør meg bare bittelitt kvalm å skulle leke fotograf for tiden. Liker’e rett og slett ikke. Så da er det kjekt å holde på som i dag, og gjøre seg selv om til en slik blå og fin en fra Avatar. Har jo ikke en gang sett filmen, så synes ikke det var verst å i det heletatt synes det var gøyalt. Men joa. Alt jeg kan få legge stjerner og glitter på blir jo hyggelig.

Litt rare kanter her og der, men det er helt okej. Tsk, jeg er førnøyd jeg. Tror jeg hadde vært en spennende alien, jeg. Åja.

Bilde//privat

4 responses to “And silence is another way of saying what I wanna say

  1. Haha, fotonese for real :D

  2. hehe, tøft… lærer dere mye photoshop der?

Legg igjen en kommentar

