And the heartbeat of the day drives the mist away

Noen ganger er jeg bare så utrolig, at jeg ikke helt veit hvordan jeg skal sette ord på det. I dag følte jeg det litt slik. Ettersom jeg har så god koordinasjon og kontroll over alt som er, (eheheee,) har jeg sjonglering som et av valgfagene mine. Det har gått opp og det har gått ned i fremgang, men sjonglere kan jeg nå da ihvertfall. Og i dag var jeg så fantastisk tøff, at ord ikke makter å beskrive det.

Jeg sjonglerte med en brennende fakkel! Jeg er så flink! Okok, det var bare én fakkel. Men den hadde greit høy flamme etterhvert, og jeg kastet den rundt en god stund. Åhå, jeg er så tøff. Og jeg er så stolt. Og jeg har så lyst til å kjøpe meg sjongleringsfakler selv nå.

Bilder//privat

4 responses to “And the heartbeat of the day drives the mist away

  1. 1. Du har stjerner. Det har jeg aldri sett på bilder du har stått for redigeringen av.
    2. Jeg digget det noe sjokkerte fokus-øyet ditt på bildet nedert til høgre.

    :D

    • Hva mener du? Stjerner og slikt tull er så ille stygt altså.

      Og hæhææ. Syntes bildet ble litt moro sjæl.

  2. 4 fantastisk kule bilder. likte lyset og kontastene!

Legg igjen en kommentar

