It’s never enough, no it’s never enough

Noen ganger tenker jeg kanskje at jeg tar litt av når det gjelder stjerner, galakser, stjernetåker og alt annet mumbo jumbo fra verdensrommet. Kanskje det blir litt mye når jeg redigerer det inn på alle fotografier, alle mulige bilder? Men så ser jeg hvor fin bloggen min ble dekket av glitter og rosa. Og da blir alt mye bedre. Tada, ny layout.

Men fy faen så mye jeg plutselig kjente all cred jeg har som svart og skummel metal-kid forsvinne. Kleint det der.

4 responses to “It’s never enough, no it’s never enough

  1. Fnis, stjerneskyen øverst til venstre, i bakgrunnen din, viser finger. Fnis.

  2. Det blir aldri nok av verdensrommet. Ingenting er mer fasinerende enn det! Keep going :D

    re: Ouh, takk!!

    • Jeeeesssss! Elsker stjernene og galaksene og alt det pene som glitrer. Haha, real scientific begrunnelse. Og no probs! (:

Legg igjen en kommentar

