Look for the girl with the sun in her eyes, and she’s gone

Det er sommer her nå. Ute har vi jobbet med å sette i stand hawaii-party til i kveld, inne er det varmt av sola som skinner inn. Det er bare, mmh, så fantastisk deilig! Det er som om hele meg lukter sol og gressplen, etter å ha ligget og elska livet sammen med folk her. Sykt å tenke på i grunn, at jeg har igjen under en uke av dette skoleåret. Den uendelig allrighte galskapen har bare noen dager igjen. Jæjæ, ser igjen en del ansikter i løpet av sommeren.

I grunn er så sykt hvor fort litt sol tilter meg over i sommermodus. Jeg er så klar for en kald øl, god musikk og friendzzz nå, åhåhå. Folkehøgskolen gir meg da ihvertfall to av tre i kveld. Kroppen min har kjørt hardt på abstinenser etter sol og varme etter Sri Lanka, så nå, nå skal det koses og smiles og væres fornøyd. Masse! Åja, jeg Norge språk bra.

Bilder//ukjent

Legg igjen en kommentar

