Sunlight coming through the haze

Mmmmh. Hawaii-partyets status: overstått og i boks. Dansa utrolig mye til litt teite låter som dro meg tilbake til både russetida og Sri Lanka, og muncha så mye grillspyd at jeg burde blitt taua inn etter det tredje. Alt i alt, veldig nam. Og fikk meg til å innse at ja, det blir faktisk jævlig godt med sommerferie. Når vi satt med tente lys, musikk, pledd og vannpipe, var det stort sett som hele sommeren min i fjor. Sommer’n i fjor var så deilig. Åhå.

I tillegg til pølser og grilla grønnsaker, fikk alle utdelt en «årets»-tittel. I august skal jeg til Dublin med «årets drømmejente» og «årets Einstein». Kine-Erica og Eli ble «årets hjertebarn» og «årets energibombe». Og jeg? Ehe. «Årets blogger». Veit ikke helt om jeg kanskje synes det er litt kleint, med tanke på at stort sett ingen på skola veit jeg har en blogg en gang, og at den inn grunn bare er laga for å slippe å ringe familie og venner i hytt og pine for å fortelle om Lundheimslivet. Men, jeg sitter da her og skriver likevel. Så kanskje det er veldig sant likevel. Det som definerer meg for dette skoleåret, er denne nettbaserte tekstsamlinga. Kanskje jeg må gi opp litt av tiden jeg bruker ved dataen, eheee?

Bilder//privat

4 responses to “Sunlight coming through the haze

  1. Du manglet stjerner på bildene dine.
    Jeg tror du satt for lenge i atriumet, og at du har blitt syk. Stjernemangel! O.O

  2. Åhh så herlig dette ser ut. Sommer, sol, musikk og venner. Året går mot slutten og jeg vil bare si at det har vært så godt for oss gamlinger å få følge et slikt skoleår som Lundheim har vært gjennom en blogg. Så du Årets bloggskriver. Vi har borte har satt veldig pris på det. Klem

    • Hmmm, så bra at det har vært godt for noe (:
      Og det var en veldig fin kveld, slik de fleste på Lundheim er.

Legg igjen en kommentar

