Lost in the sky, clouds roll by

I dag er jeg helt kake. Trøtt pluss. Som om hele kroppen har bestemt seg for å dovne bort, og øynene streiker og nekter å åpne seg helt. I grunn, så er det bra irriterende. Ikke at jeg bruker å få så mye ut av søndager uansett, kremt. Men det å orke å ha muligheten til å kanskje, muligens, ved ønske gjøre noe. Det er allright.

I morgen skal vi levere inn årets siste fotooppgave. Til nå har jeg… ingenting. Utallige timer brukt på å tenke, prøve å løfte opp kameraet, for så å kaste det bort igjen. Jeg har hatt lyst på på horror og blod. På glitter, på solskinn, på spøkelser, på abstrakte poseringer. Stort sett alt. Jeg har funnet både ett og to bilder jeg gjerne vil redigere etter. Også har det bare stoppa opp. Dagens ungdom, sier jeg bare. Eheee. Men, mandag blir sikkert en helt fæbjuluz dag. Ses i morgen!

Bilder//diverse ukjent

Legg igjen en kommentar

