Can you add colour inside these lines?

Endelig. Litt overraskende, men gjett hvem som tydeligvis kom litt i mål med årets siste fotooppgave likevel. Strengt talt hadde jeg gitt opp hele jævelskapen, nok er nok. Men etter å noe motvillig ha gått med på å være modell, tenkte jeg at «faen heller, det er da for ille om jeg skal drive og vri meg foran et kamera, men ikke prestere å trykke på utløserknappen selv.» Det er omtrent ikke noe jeg kommer på, som gjør meg mer ukomfortabel enn å være model, ehe. Så ja, det ble til at jeg bestemte meg for å gro litt baller, og ta noen bilder selv. Søte, snille Eli gikk med på å gnikke seg litt rundt i høye, høye hæler. Og så, uten at jeg helt skjønner hvordan, var fotooppgava i boks. Klar. Bæng, bæng, done.

Det er flere bilder. Det er, det er. Men får ta de i morgen. Tut tut.

Bilder//privat

7 responses to “Can you add colour inside these lines?

  1. Du og stjerner altså :P

  2. Ok, lol, dette var litt random å finne deg. Ikke at du husker meg da, men hei.

  3. Stilige bilder! :]

    sv: ja, jeg vet. Kjempeartig å bare tegne tull. ^^

Legg igjen en kommentar

