Dreams are shaking

Mmmm. Grillmat og sol er så fantastisk… fantastisk! Ordvariasjon, jeg elsker deg! Men ja, har akkurat hatt avslutning med fotografi- og globalt perspektiv-klassene, og jeg har spist som en utmagra hund. Mat, jeg bare sier det, er så bra. Å slutte på skolen derimot, er ikke helt på samme nivå. Sendte et målende blikk over rommet mitt nå, og innså at pakkingen blir et helvete uten like. Ihvertfall nå som jeg venter på at det skal dra igang. For å gjøre verden litt gladere, tenkte det derfor å legge ut de siste bildene av Eli. Elsker det siste, er som en killer-spider-rainbow-alien. Og deeet er jo litt sexy.

Bilder//privat

5 responses to “Dreams are shaking

  1. Å, va dæ Eli?!
    Æg trudde dæ va enn random modell!

    Hah!
    Nice.

  2. Fantastiske bilder Frida :-)

  3. Hææ? Va dæ mæg? :P

    Saavn!

Legg igjen en kommentar

