Unholy Confessions

Jeg elsker musikk. Nå, mens jeg skriver, sitter jeg og synger høyt og stygt på denne sangen her. Og jeg liker’e. Siden jeg ga opp Westlife rundt barneskolen eller noe, har det stort sett dreid seg rundt rock, og så metal. Skal man være ærlig, er det i grunn det som er greia for meg nå. Er liksom så catchy musikk. Men, noen ganger, noen få, få ganger, ender jeg opp med noe helt annet. Som M.I.A., ei litt spaca dame med røtter på Sri Lanka. Mulig jeg synes musikken er mer moro fordi jeg er blitt ganske glad i Sri Lanka, men la gå.

Karl Erik, snille metal-kjæresten min, om du leser dette, hold deg for øra og knip igjen øya. For denne sangen synes jeg er ganske gøyal:

6 responses to “Unholy Confessions

  1. M.I.A. er jo råbra!

  2. Metal? :D

  3. huffda:p føler det finnes noe mellom det der og metall som kan værra kulere^^

Legg igjen en kommentar

