He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man

1. Jeg har pakket ned rommet mitt nå. Ett helt skoleår stappet ned i en forjævlig mengde med pappesker og søppelsekker. Tydeligvis har jeg vært genial på å dra med meg tull fra alle steder jeg har vært i år.

2. Løvenes Konge er så bra. Jeg synger med, jeg brøler med, jeg snakker med. Det er mulig jeg tar livet mitt litt om fremtidens barn ikke får se filmer som denne. I mean, jeg tror det er få karakterer jeg har så mye i mot som Scar. Og jeg vil påstå at jeg har lest litt bøker, sett litt filmer. Jeg har fortsatt lyst på å dyppe’n i frityrolje og slenge katta på et bål. Gææh!

3. I morgen er siste hele skoledag. Hele året mitt er over. Jeg har snart sommerferie. Og hvis noen kan peke på hvor året har blitt av, sitter jeg spent og venter. Det er ikke voldsomt vanskelig å skjønne at jeg har vært med på mange syke opplevelser i år, (herregud, jeg har jo slakta geit med stammefolk i Kenya og drukket ferskt blod, come on), men året har likevel bare stukket av. Pooouf!, borte.

4. Løvenes Konge er så fantastisk bra. Det fortjener to punkter. Mufasa, jeg kunne gifta meg med deg. Hadde jeg vært litt mer kattete. Det samme gjelder Simba, etter at han vokser opp og slutter å være så sippete. Huhej!

5. Nå savner jeg Afrika skikkelig. Drakk Kenya-te til jeg omtrent gulpet sukker og melk mens jeg så på filmen. Savner følelsen av å sitte i kumøkkhytta i Ngurunit, mens ei psycho-geit gauler natta lang, og krigerne danser ute. Rart hvordan ei natt av tre uker på tur setter så spor.

Bilde//fabiola91.livejournal.com

2 responses to “He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man

  1. Løvenes Konge! :D
    Fremtidens barn gjør rett i å se den. En bør med jevne mellomrom kidnappe barn, putte de i en kjeller og skru på Løvenes Konge. De kan slippes ut etter å ha sett den.

    OG: http://www.youtube.com/watch?v=aubjzXHYKs4 <3

    • LØVENES KONGE BOOT CAMP. Slipper ikke ut før du har memorert alle sangene, kan tre dypsindige sitater fra Mufasa, og vet nøyaktig hvor mange løvinner Simba til slutt er herre over.

Legg igjen en kommentar

